
Vanzari
Cu training de vanzari am inceput. Din pasiune pentru aceasta meserie. Majoritatea dintre noi, am inceput ca si Sales Rep. Pe teren, cu target, cu un sef care nu vanduse niciodata (acum nu mai exista asa ceva), si am razbit.
Daca e sa fie un domeniu unde NU am dat gres niciodata in acesti ani, asta este training-ul de vanzari. De ce? Banuim, dar clientii spun ca: suntem pragmatici, practici, motivanti, avem ‘iz de teren’ (apartine unui partener din distributie), umor, dezinvoltura, nu dam verdicte si retete etc. Cel mai important insa cred ca este faptul ca, la finalul programelor noastre participantii NU au urmatorul sentiment: ok, mi-a placut, chiar m-am simtit bine, dar ce fac de acum incolo? CONCRET!
Planurile de actiune individuale, dupa ce parcurgi un curs de vanzari cu noi, au cateva randuri si de obicei 2-3 puncte. Si sunt ASUMATE, nu impuse!
Cele mai apreciate programe de vanzari sustinute in ultimii doi ani au fost:
Abordarea facilitativa – facilitare deciziei de cumparare (inclusiv pentru telesales)
Management-ul lantului valoric al Clientului.
Negociere
Management relational in vanzari
Management-ul vanzarilor prin terti (distribuitori)
Showroom selling in banking
Showroom selling in Automotive
Customer Experience in Banking
Excelenta in Customer Service
Customer Service prin telefon.
Management de Vanzari
Printre domeniile de business unde am dezvoltat proiecte de vanzari: Automotive, Banking, Materiale de Constructii, Distributie, Retail, Asigurari, Telecom, Pharma,